Mysigaste lördagen på länge

2015-02-28 / 22:03:17
Vilken otroligt mysig dag jag och min man haft idag. Vardagslyx på hög nivå!




Vi började dagen med sovmorgon och lyxig långfrukost. Efter de gick vi ut på promenad i den fantastiska vårsolen. Så bestämde vi oss som sagt för att gå på snoppmuseum, det var minst sagt en upplevelse. Inte superstort museum men det fanns superstora snoppar där. Tog en hel del bilder som jag måste lägga in på datorn sen ska ni få se. Haha!

Efter de gick vi och åt lunch, fick bli vedugnsbakad pizza dagen till ära. Ibland får man unna sig och god var den. Sen gick vi till ett fik för kaffe/chai latte och kaka. När vi hade mättat våra magar gick vi på något spännande som jag aldrig gjort tidigare. Nämligen fisk spa. Shit Huvva Gud så de kittlades! Kunde knappt slappna av. Det var skönt fast läskigt och ja, minst sagt en upplevelse..

Nu har vi nyss ätit Tacogratäng till middag och resten av kvällen ska vi bara ta de lugnt och mysa. Håller ni inte med om att vi haft en helt underbart mysig lördag, jag och min kärlek..

Ska uppdatera med bilder så fort som möjligt men det blir inte ikväll.

Ha en fortsatt bra lördag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback