Ny vecka igen

2015-02-16 / 12:24:28
God förmiddag på er!
En ny och härlig vecka framför oss. Jag startar min vecka med en god långfrukost med gossip girl och tända ljus. Vid ett blir det jobb några timmar och sedan är veckan igång på riktigt. Jag håller tummarna för lite bättre väder så det kan vara öppet i backen så jag får jobba. 

Var väldigt tomt här igår men det fanns inte så mycket att skriva om. Vi hade en lugn och skön dag hemma och var och storhandlade. Jag börjar bli lite sjuk men hoppas det går över innan det bryter ut.
Och i lördags på alla hjärtans dag började vi dagen med lite sovmorgon, sedan mysfrukost tillsammans innan Victor åkte iväg vid tre med laget för lite aktiviteter. Vid halv sju tiden hämtade dom upp mig för middag. Det var en trevlig kväll med alla grabbarna, coachen, några flickvänner och en liten bebis. Och självklart fastnade jag mest för lilla Henrik och tjusade med honom hela kvällen. Hur kan bebisar vara så söta? Vi var mer än 20-25 personer och han sa inte ett ljud, han gnällde inte nått under hela kvällen utan han var tyst och nöjd att få vara med. Lilla söta bebis!

Men nu hörrni, slutpratat om bebis och allt annat. Ska fortsätta kolla på gossip girl innan jag måste göra mig i ordning. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback