Min man är bäst

2015-01-26 / 22:17:33
Nu är jag framme på Island och tror det eller ej så har jag faktiskt redan packat upp väskan också. Brukar ju ha en förmåga att lämna väskan ouppackad i sådär en oändlighet, typ tills nästa gång jag ska använda den. Så tycker det var rätt bra gjort av mig..

Kan i alla fall konstatera åter igen att jag har världens överlägset bästa pojkvän. När jag kom hem, halvtrött och hungrig så hade han lagat middag som stod redo. Vilken kille va? Som om inte de vore nog hade han tvättat, storhandlat och bäddat rent i sängen. Vad har jag gjort för att förtjäna en sån underbar kille?
En sak är säker, han håller jag hårt i resten av livet!



Kommentarer
Postat av: Håkan sannemo

Va rädd om vicktor

2015-01-27 @ 08:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback