Hemma...

2006-09-02 / 15:52:49
efter första veckan i den nya Östersund...
De har gått bättre än förväntat... Där ja bor är helt perfekt.. de är helnice där:)
Kvällarna är lite seg.. för finns inte allt för mycke o göra.. Men har ju Amanda så då kan man inte ha tråkigt.. Jag o amanda har gjort allt möjligt.. gått o jämnfört priser på olika mataffärer osv..:p Men vi har haft skoj:) Men vi är alldeles för onyttig;P
Men klassen verkar ganska tråkig.. kanske beror på att vi inte känenr varann.. lr så är de för att dom andra e tråkig.. jag,amanda,emma,emelie o jessica.. de r väl mest vi som pratar typ:p men de är väl bra de iaf:)
O sedan har jag ju Malin också:D vi va o fika en dag här i veckan..  trevlig trevligt:) kommer nog umgås me henne lite också:D o sedan robba har vi varit o häldsat på jag o amanda:) osså vart ja bjuden på middag hos anna i torsdag:D så man lär nog inte bli ensam iaf...:p
sedan va de skoj o träffa Mika igen:D Ja som sagt.. de finns ju några som man kan umgås me i stan så man blir nog inte ensam:)
Tror de här kommer bli helbra:D

På onsdag brjar lektionerna :) då har ja bara en lektion som börjar 10.15 o slutar 11.45.. så den dagen blir rätt nice:) men så blir de iofs bara första veckan.. men men..

Nu är ja hemma i ström:D igår va ja ut en sväng:) träffa lite folk.. rätt nice:D joel mötte mig vid bussen o gi med mig hem:p de va snäll tkr ja:D Tack joel:D

ja jag som tordde att ja hade kvällen planerad.. men så vart de inte:/ trist.. om vi inte ses imorgon är de jätte länge tils vi ses.. typ 3 veckor :O
ja jag vet inte riktigt hur de ska gå men:/ får väl vänja mig.. de blir ju 5-6 veckor sen så..;/

skulle vilja att amanda kommer ikväll mne de ska hon ju inte:(  tråkamanda!!! :P

Och inte o glömma KT fyller 18 år idag:D GRATTIS!! <3 Och daniel fyller 16=) Grattis!

Och imorogn fyller johan 15:D Grattis Johan!!! <3

Ikväll får ja se va de blir då.. kanske går ut en sväng o träffar lite folk.. får se..:

ha de..
Puss<

Sandra <3 Amanda


      



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback