Rädsla,

2007-11-20 / 23:49:43
Jag vill inte vara rädd,
vill inte känna såhär..
Gå runt och vara orolig och rädd..
det går inte förklara känslan, men vill att den ska försvinna
Det gör ont, det är jobbigt..

I alla fall, Var hemma från skolan idag igen..
Idag var magen ondare än förut,
det var nog idag som jag insåg en hel del saker,
som jag nu vill kunna, som jag vill göra,
men som jag tyvär inte kan, inte som förut i alla fall..
Jag ska bättra på de, jag ändra mig och de ska bli som förut igen
Blir hemma från skolan imorgon igen, får se vad som händer..
måste göra något åt magen snarast, för missar en hel massa på skolan också..
Men har fått några tabletter nu så de ska nog bli bra:)


Du står högt upp på min Speciell-lista:p
så känn dig speciell va.. 


Nu är de säng dags för fröken Sannemo
Sov gott
Puss
sandra



                   image42
Tycker om dig min Vän, Mycket !
Vill ha dig här, vill att du ska vara närmare..
Men hur långt vi än är ifrån varann,
så alltid din hand i min ♥

Kommentarer
Postat av: malin

toooka, hur mår magen egentligen?
storsakna dig ! men ihelgen ska vi leka
va?? :D:D

ne, ja busade bara .. har den inte i
nu , hihi :)
pusssss!

2007-11-21 @ 11:02:15
URL: http://malinstrandh.blogg.se
Postat av: Josefine Forsen

Sandra gumman!
om jag kunde skulle jag komma hem och göra allt bra med magen oså! men äve om jag kom hem skulle jag inte kunna göra magen bra, för jag vet inget om magar :P men de måste bli bra! :)
Saknar dej en massa toka!
Puss.

2007-11-21 @ 15:59:02
URL: http://JosefineForsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback