, helt slut

2008-10-17 / 20:40:56

Äntligen fredakväll,och helg
Hemkommen från Stockholm i morse, efter lite dusch, mat o fix så gick jag på skolan. Matten gick väl bra, räknade alla tal jag skulle. men sen på naturkunskapen då dala de, jag somna. Huvva, kunde inte hålla ögonen öppen.
Sen sista lektionen för veckan, rättskunskap, Jättetråkig lektion. Men börjar förstå nu, så då känns de Lite roligare i alla fall. Jag orkar typ inte berätta om Stockholmresan, inte nu i alla fall återkommenr med detaljer någon annan dag. Men de hände massa knasiga saker hela tiden, träffa både trevliga och mysko människor m.m. men som sagt, jag återkommer. Men lite kort sammafattning av resan, så är jag nöjd! älskar min roll som ambassadör, få träffa dom andra, jättesnälla underbara människor. längtar som en tok till våren då vi har vårat nästa seminarium då vi ska stanna några dagar. Sedan ska vi även se till att ordna så Simona Och Maria, ambassadörer från Stockholm, ska få komma upp till och hälsa på! :) Men men, är Jättetrött, så ska pallra ner till TVn igen o kika Idol.
Imorgon bär de av mot Östersund, kika hockey och mysa med Martina.

tack för mig så länge då,
Trevlig helg
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback