, nytt rekord

2008-10-23 / 11:08:09
shit, hade hela 22 läsare på min blogg igår, nytt rekord.
lämna gärna en kommentar efter er!

Va på möte i morse, för att försöka komma på en bra UF idé och vi har nu kommit på en Kanon idé.
Tycker jag iaf, och kommer bli väldigt roligt att genomföra. men tänker inte berätta än vad de är, kanske någon annan snor vår idé. Men återkommer med de sen. Vet iaf att alla tjejer som läser min blogg, ska köpa vår produkt, eller kommer frivilligt vilja! Let's say Hunk;)

men slutar nu, ska kila ner på skolan o äta lunch.
kommer in med ett nlägg senare ikväll kanske, om jag hinner.
ska faktiskt börja spela innebandy ikcäll! :)
önska mig lycka till!

hej så länge
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Hmm, om du säger hunk så kanske det är en almanacka med nå vackra bilder? ;)

2008-10-23 @ 17:08:35
URL: http://saracarlstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback