, östersund and i like it

2010-08-28 / 15:48:30
Efter bla. en otroligt långtråkig kväll hemma igår så bestämde jag mig för att åka in till mina flickor i Östersund idag.
Så nu är jag här och jag gillar de!

Ikväll ska jag o Sofia bara äta gott och mysa, känner att jag behöver de :)
Emilinda min sessa hon jobbar till 22, så henne får jag inte träffa förän imorgon.. Får försöka stå ut!

Har för övrigt hittat mig ett par skor som jag ska köpa, ett par riktigt snygga sådana. Som blir perfekt att ha nästa gång det blir utgång! :) Tänker inte säga vilka de är för än jag köpt dom ;)

På bussen på väg in lyssnade jag på P3 och fick höra en riktigt bra pepp-låt. därför får dagens låt-tips bli : Adrian Lux - Teenage Crime    lyssna på den ikväll om ni ska ut people. Tro mig, ni kommer bli på perfekt party-mood!

Nu ska jag vänta på att min Söt-soffis ska komma hem!

Ha en trevlig kväll

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback