, vad händer?

2010-11-04 / 15:05:23

Har tagit över en timma för att svara på den första historia frågan.. Blev en dataskriven sida och det är bara på G-nivå? What? Hur mycke ska man behöva skriva egentligen.. sinnes!
Fem frågor kvar.. Kommer ta sin lilla tid det här och det kommer bli många skrivna sidor..
Aja, åker kanske in till stan redan i eftermiddag, samlar lite krafter och gör klart det här arbetet imorgon?

Uppdaterar kanske senare, kanske imorgon, kanske efter helgen eller kanske aldrig?
återstår att se..
Håll utkik!

Vet att det kommer bli en ny design på min blogg snart också, ryktas om att den är snyggsnyggsnygg!
Så då blir det en riktig bloggare av mig också ;)

PUSS


Kommentarer
Postat av: anna.

Såklart designen är snygg örru, det är ju jag (och du!) som har designat den ;)

2010-11-04 @ 21:59:52
URL: http://birdwings.blogg.se/
Postat av: S

Jag vet! den kommer bli alldeles jättebra ;)

2010-11-05 @ 11:15:21
URL: http://sandrasannemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback