, fortsatt tråkigt väder

2010-10-06 / 14:17:50
Nu kära läsare är det höst kan jag lova.. Brrr !!
Grått, oranget och lite grönt är vad jag ser när jag kollar ut.. Jag fryser bara av att kolla ut genom fönstret.. Men lite mysigt är det allt. En mysig hemmakväll med te, massa levande ljus, en filt och en mys. Kan det blir bättre?
Ja jag gillar nog hösten trots allt även fast vädret är tråkigt..

Nyss hemkommen från skolan. Har haft en väldigt givande naturlektion med käre MC. Nästa vecka är det prov. Shit! är redan nervös.. Men först o främst ska jag in till mina fina i staden. Så nu ska jag försöka packa lite. Men vet verkligen inte vad jag  ska ha för kläder med mig. Vet inte heller vad jag  ska ha för kläder på fredag heller? Ge mig tips, snälla!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback