, otippat

2010-09-22 / 10:14:45

Alltid lika roligt när man kliver upp tidigt, kommer på skolan och har ingen lektion förän 12! BLÄ!

Hade ingen historia i morse det visste jag. Men skulle ha Naturkunskap 09.40 var det bestämt. Var bara de att det var naturkunskap B inte A som hade lektion då. Jag skulle inte ha lektion förrän kl 1!!! Roligt !
Aja, kom ju upp i hyfsad tid iaf. Kanske kan få något vettigt gjort innan jag har engelska redovisning kl 11.45.

När jag sedan avverkat mina två lektioner åker jag, papi, Pentti och Ove till Njurunda för att kolla på hockey. Trevligt trevligt! Tyck och tänk vad ni vill, jag gillar hockey! så de så :)

Dagens låt-tips: Kent - Skisser för sommaren

PUSS!




Dagens outfit
Vet inte om Sofia kommer få tillbaka sin Scarf faktiskt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback