sista lediga dagen

2011-08-25 / 12:12:02
Idag är det torsdag och jag gör ingenting..

Vet inte alls hur min dag kommer bli. Är så fruktansvärt tråkigt väder idag och min käre vän Emilinda ligger hemma med feber. Tycker synd om henne!
Krya på dig fina hjärtat!

Funderar på att ta en promenad men är rädd att de ska börja regna igen när jag är på andra sidan berget. Skulle ju vara roligt. Inte!
Vi får se vad jag hittar på. Skulle vilja sola, men då jag har lite ont i halsen tror jag inte de är någon bra idé.

Från det ena till de andra. Matchen igår blev en riktig rysare. Som ÖIK lyckades vinna med 2-1. En underhållande match må jag säga. Förväntar mig fler såna i vinter!
Fanns bara en liten detalj som förstörde matchen, men försöker ignorera den..

Idag är de som sagt torsdag och imorgon ska jag jobba. Känns gruvsamt att kliva upp tidigt igen. Men de blir en riktigt mjukstart då jag bara behöver jobba en dag innan jag har helg igen!
Imorgonkväll är herrn träningsledig så det vankas mskväll för hela slanten. De ser jag fram emot!
På lördag verkar de bli utgång. Vet inte om jag är pepp eller inte. Känns inte så, men de kanske kommer.. Herrn och hans lagkamrater ska ju också ut, så de blir säkert en trevlig kväll!

Ha en trevlig dag läsare

PUSS

victor ♥


jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin bild på victor! Kan dock inte sluta skratt åt tjejen i bakgrunden som ser ut som en lite bebis. Hon verka tro du knäpper på henne :P

2011-08-25 @ 15:01:58
URL: http://mittemotpreem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback