freaky friday

2011-07-29 / 10:13:40

Piggtjej90!
Eller jag vet inte. Är typ trött fast ändå inte. Svårt att förklara på något vis.
Men vart faktiskt inte så sent igår. Vi var nog hemma vid halv 1 tiden igår och efter lite gnällande över magen så somnade jag direkt. Klockan hann inte ens ringa i morse då jag låg på Aga hela natten och var rädd att jag skule försova mig. Som vissa andra visst råkade göra. Snyggt jobbat Sofia! ;)

Hur som helst hade jag en trevlig kväll igår med fint folk. Vi körde en mjukstart igår och kollade mest läget bara. Kikade lite på Tove Styrke, vilket enligt mig var enbart pinsamt. Försökte kopiera Robyn och Lady gaga.. Föll inte riktigt mig i smaken..
Tackar mitt fina sällskap för kvällen igår! PUSS

Helst av allt skulle jag faktiskt vilja spola fram tiden till kl 21.45 imorgon så jag får se Håkan, vackra bästa Håkan. Efter konserten i Halmstad, Tylösand har jag hyllat han som en gud. Den spelningen var något utöver de vanliga. De var nog förmodligen de bästa stunden i mitt liv. Stå vid Tylösand, världens vackraste solnedgång, omfamnad av min finaste och kolla på Håkan. Kan livet bli bättre? Nä jag mena de.. Jag hoppas ni på ett ungefär förstår vad jag menar..



På återskrivande kära läsare

PUSS

victor ♥



Håkan, imorgon ses vi igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback