måndamorgon

2011-07-25 / 09:05:41

God morgon people!

Hoppas alla mår bra idag?
Pigga och utvilade efter helgen..

Det kan jag i alla fall säga att jag är för en gångs skull. Har sovit så otroligt skönt i natt.
Har varit en lugn och skön helg, förutom fredag då jag tog en sväng på stråket med flickorna. Vilket var en lyckad kväll!
Lördagen var vi med familjerna, spelade bowling och sedan gick vi ut och åt middag. Jättemysig dag och kväll!
Igår blev det en efterlängtad sovmorgon och sedan en lugn och skön dag. Var och hälsade på min kusin med familj mitt på dagen. Efter de vart de en tur runt berget och sedan grillning med Victors familj. När jag sedan kröp i säng för att orka kliva upp i morse. Tog Victor en sväng ut på krogstråket. Är så stolt över mig själv att jag tog mitt förnuft till fånga och stanna hemma. Tror inte min kropp skulle orkat kliva upp i morse annars faktiskt. Så jag får ta igen de någon annan kväll i veckan!

Tillbaka till turen runt berget, så håller jag fortfarande vad jag lovar. Har varit duktig och varit ut och rört mig så gott som varje dag. Måtte jag bara hålla i de här nu!
Kändes faktiskt riktigt bra igår mår jag säga. Jag började med att gå lite mer än hälften av rundan runt berget, sedan avslutade jag med att springa. Kände mig pigg i benen och är säker på att jag hade orkat betydligt längre än vad jag sprang. Så tänkte försöka pressa mig själv någon dag i veckan och se hur mycket jag orkar..

 

På återskrivande

 

Puss

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback