lyckolycka

2011-03-07 / 10:55:43
Är åter tillbaka och "sliter" efter en alldeles för bra helg!

Började med en trevlig fredagkväll. Middag med Victors familj som kommit upp på besök. Umgicks med dom tills 11 - halv 12 någon gång. Innan vi tog en sväng ut på Olles för att se till våra kära vänner och se om dom skötte sig.. Blev kvar där tills två tiden innan vi begav oss hem på frösön för en god natts sömn..

Lördagen bjöd på en hel del trevligheter! Började med att min söte kusin kom in och spenderade förmiddagen med mig. Vi lunchade med flickorna på stan innan vi strosade runt där och slösade lite pengar..
Vid fyra tiden åkte vi hem , svirade om, Anna lämna mig och jag åkte till mina kära vänner i Lugnvik för en grym kväll på Marité.. Kan lova er, kära läsare, att nog var det en grym kväll alltid! Sjukt rolig och fint häng på verandan med några småcoola typer.. Mikael Renberg och Mats Sundin behagade nämligen att gästa Östersund och dess uteliv. Det gillar vi!
Ja det var en kung kväll och en av dom bästa på länge! tack för de! PUSS



lite smånöjda tjejer


Gårdagen blev otroligt lugn.. Klev upp vid 12, blev frukost vid 1 tiden och sedan en stund i soffan. Bestämde oss för att ta en promenad på sjön men blev inte mycket av de. Då vi somna i soffan och vaknade vid halv 7.. haha!
Tog oss sen i kragen, handlade lite mat, åt middag vid halv 9 tiden på kvällen och efter de fick solsidan förgylla en halvtimma av vår tid innan vi bestämde oss för att krypa i säng. En otroligt slapp dag med andra ord :p

Gillar såna här helger ja! Såna helger som bjuder på allt :)

På återskrivande!
Ha en bra dag

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback