mitt nya liv

2011-05-17 / 15:58:14
Usch och fy vad jag är trött idag!
I morse när jag skulle kliva upp, det ska vi inte prata om.. Att jag skulle kliva upp ur sängen kan jag nog jämföra det med att gå upp för mount everest. Herregud!

Men idag ska jag börja mitt nya liv..
Som en del kanske redan förstod i mina tidigare inlägg så är nu min fotbollskarriär över. Och det var verkligen inte ett enkelt beslut.. Men nu är det så och jag känner mig relativt tillfreds med mitt beslut. HAr gråtit tusentusen tårar senaste tiden för det kommer saknas en del av mig känns det som. Men tror det kommer vara det bästa  längden. Och som jag sagt till en del jag pratat med, när jag tränat upp mig igen och kanske fått tillbaka motiavationen så är det inget som säger att jag aldrig kommer börja igen. Vi får se helt enkelt. Men tills vidare så är jag ingen fotbollsspelare.. Avslutade dock på ett ganska bra vis, med två mål. Ett på nick och ett med vänstern. Det är jag nöjd med i alla fall!
 
Tillbaka till mitt nya liv då.. Nu ska jag börja gå/löpa/träna minst 3-4 ggr i veckan och äta nyttigare. Slut på sötsaker nu! bara på helgen!

Uppdaterar senare

PUSS

victor ♥

Kommentarer
Postat av: sofie.

följ ditt hjärta och magkänslan, sandra! en dag kanske lusten till fotbollen kommer tillbaka, kanske gör den inte det. men det är inte viktigt just nu! puss och pepp till dig! <3

2011-05-17 @ 18:35:16
URL: http://so0fie.blogg.se/
Postat av: Emelie J

Jag kommer verkligen att sakna dig Sandra, kommer inte vara desamma utan dig - vi har varit med om mycket tillsammans vad gäller fotboll, känns konstigt om detta vore över. Därför håller jag tummarna på att motivationen din återvänder. Men jag förstår helt och hållet ditt beslut - tappa inte kontakten med oss bara :D

2011-05-17 @ 21:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback