cphuvud

2011-10-06 / 15:12:43

Fy fan vad less man kan bli på sig själv ibland..
Borde verkligen inte skriva här just nu, det vet jag. Men tydligt så gör jag de ändå!

Som så många gånger är det hjärnan som spelar mig ett spratt. Den lever ett eget liv och gör mig galen!
Vet att en del saker jag tänker inte stämmer, men lika väl tror jag faktiskt att en del av dom gör de.
Tänk om man kunde läsa tankar, ha ögon i nacken och kunna veta allt hela tiden. Då skulle min hjärna inte behöva gå på högvarv just nu, Då skulle jag kunna somna gott på kvällarna och då skulle mitt humör vara på topp, jämt!
Nu är det dock inte så. Vilket innebär att min hjärna väldigt ofta ställer till problem för mig och mitt välmående. Men jag jobbar på de. Kära vänner, jag gör mitt bästa!

Snart är jag back, stronger then ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback