effektiv tjej

2011-10-31 / 13:00:19
Hej läsare!

Förlåt för dålig uppdatering, men det har ju varit helg..

I helgen har jag inte gjort så mycket. Myst med Victor och hans familj och bara tagit det lugnt..

Idag där emot känner jag mig otroligt effektiv.
Klockan är inte ens ett och jag har redan hunnit varit på stan, tvättat och bakat en morotskaka. Det är riktigt effektivt för att vara mig!
Tänkte försöka ta mig ett varv runt berget senare också. Men just nu regnar de, så det får vänta en stund!

Ska även ta tag och dammsuga lite här hemma och fortsätta ta tag i tvätten..
Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte riktigt. Det återstår att se!

Ha en bra dag läsare

PUSS

victor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback