Krokodiltårar på fredag den 13e

2012-01-13 / 14:23:51

God dag!

Dagen började med en tidig morgon. Klev upp halv åtta då jag skulle skjutsa ner Victor på ishallen. De ska iväg till Haparanda och Kiruna för att spela hockey i helgen. Morgonen bjöd inte på något särskilt vidare väder, så kändes sådär att dom ska vara ute på vägen hela dagen. Men de har lugnat ner sig nu så det går nog bra.

Efter de har jag bara legat hemma och inväntat att vädret ska lugna sig så jag kan skotta. Vädret har lugnat ner sig nu men ska vara hos Amanda om bara nån timma så skottningen får vänta tills imorgon!

Jag och Amanda ska ha mysmiddag ikväll och sen bara slappa hemma. Så nu vet ni hur jag spenderar min kväll, ifall uppdatering uteblir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback