lördag närmar sig

2012-01-30 / 13:24:06
Hej igen folks!

Har förflyttat mig från sängen till soffan och har precis kollat på avsnitt av stylisterna. Mitt nya favoritprogram!

Vädret ute är helt underbart och jag skulle så gärna vilja ta mig ut en sväng. Men vet inte om min ballong till mage tillåter de. Hatar att vara tjej ibland!

Förutom magen så går hjärnan på högvarv idag. En kär underbar vän har satt griller i huvvet på mig och jag lär hinna bli tokig innan det här är överstökat. Ja jag skriver kryptiskt och ingen annan lär fatta. Men så får det förbli!

Har även börjat planera inför den kommande helgen. Det ska bakas en massa innan lördag. Så må nog åka och handla allt ikväll så jag hinner med och slipper göra allt på en dag. Längtar som en tok tills på lördag. Men mest för att min fina kusin kommer hit. Som jag saknat henne! ♥

Nä ska åtminstonde orka ta mig till duschen och hoppas på att lite värme kan få magen att känna sig bättre. CPmage, jag hatar dig!

På återskrivande




en favorit i repris. Jag och mina braingar.

Kommentarer
Postat av: elin

den där bilden är så himla fin!

2012-01-30 @ 15:31:17
URL: http://mentittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback