Ett dygn att minnas

2012-06-19 / 21:15:32
Hej på er!
 
Sist vi hördes åt vi frukost i Venedig. Nu i skrivandets stund har viprecis ätit en egenlagad pasta och köttfärssås men i Stuttgart, tyskland. Det roliga är att vi även hunnit ett dygn ii Bern och Alperna mellan dess också. Ja vi är snabb i svängarna. Men roligt har vi!
Senaste dygnet har varit kaos, vi har sovit ca 1-2 timmar sammanslagt, träffa massa spännande människor och hunnit varit i tre länder. De ni!
Men som sagt, vi har riktigt roligt även fast jag är dyngtrött just nu. Kollar lite fotboll nu sen tänkte jag ta en dusch och krypa i säng. Måste orka med att se mig runt här imorgon också. Lite oklart vart och när vi åker vidare. Men vi spånar på de. Uppdaterar er så snart vi bestämt något mer!
 
Är för övrigt sjukt less på blogg.se. Deras app funkar inte så det går inte att ladda upp några bilder. Men får bli när vi är hemma igen!
 
Ha de bra allihop tills vi hörs igen
Puss

Kommentarer
Postat av: Skogge

SANDRA, ni verkar ha det fantastiskt!
Är riktigt avis!! Hoppas du kommer hem
till dunder, För det verkar jag göra!
Saknar dig så!
Massa pussar!!!

2012-06-20 @ 02:08:31
URL: http://eskoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback