Första dagen på veckan

2012-09-17 / 17:52:11

God eftermiddag!

Precis ätit lite middag, ska snart cykla till Karin och Ta en sväng förbi fyrvalla.
Dagen idag har varit upp och ner. Jobbade 8-13 som gick bra. Men när jag skulle cykla hem var det spöregn och jag var sjukt less över att behöva cykla hem utan regnkläder. Till råga på allt kör en idiot förbi i en bil och kör i en vattenpöl som gör att en våg av vatten sköljer över hela mig. Precis som på film. Var jag inte kall och blöt innan så blev jag de då. Lycka?

Har pluggat lite efter jobbet. Fick efter ett tag sjukt ont i huvvet så tog en powernap så nu är jag på G igen. Ska byta om nu och sedan bege mig.
Matchen igår förresten vann Öik, dock ingen övertygande spel och bättre än sådär kan dom. Men första matchen för säsongen och derby, så det kommer hoppas jag!

En sista sak, en Stor grattiskram till min fina svärmor som fyller år idag. Grattis!

Ha en bra kväll
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback