Börjar och avslutar helgen med feber

2013-04-01 / 23:08:11

Hej på er!

Måndagskväll och imorgon är det slut på ledigheten. Men för mig blir det ännu en dag "ledigt". Fruktansvärt less är jag men vill inte smitta ner mina kollegor heller. Så har nog inte annat val än att stanna hemma och bli frisk..
Vaknade i torsdags på min första lediga dag, med feber. Woho!
Låg dock hemma hela dagen då och det kändes sedan bättre. Sedan har jag haft hosta och snorig under helgen men inte så farligt. Så jag har varit ute och njutit av finvädret i alla fall. Men jag både börjar och avslutar denna helgen med feber. Har även ömma bihålor, ont i huvvet och snorig och kliig näsa. Blä vad jag hatar att vara sjuk!
Men bara att ligga inne och krya på sig, snabbt.. Vill helst inte missa någon endaste dag på praktiken. Så att jag ska vara hemma imorgon känns dåligt nog.
Ja fast nu kanske de räcker med gnäll här eller vad säger ni?

Ja jag ville bara berätta hur synd det är om mig. Eller nått?

I alla fall så har jag haft världens bästa helg med världens bästa människor. Fått myst med min prins i flera dagar, lycka! Så det lever jag på och hoppas att det gör mig frisk..

Nu har jag fått sagt God natt till Victor så nu kan jag krypa i säng och försöka sova..

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback