Onsdagen är här och lite varmare

2013-01-23 / 10:50:46

God förmiddag..

Sitter i köket och kollar ut igenom fönstret, känner mig lite som en filosof. Tycker det är så himla fint när det är mycket snö och träden är alldeles vita och fina. Men dess värre är det alltid så kallt när det är så fint ute. Dock bara -14 idag, men ändå..
Min hals är illa även idag. Det är alltid värst på morgonen. Gruvar mig nästan för att vakna pga dumma halsen. Ska koka mig lite te och sedan ta tag i plugget..

Matchen igår gick som jag befarade, vinst för löven. Men dom är starka hemma. Får bli vinst på hemmaplan för ÖIK istället. Victor kom hem vid tre i natt någon gång, då sov jag som en stock. Sedan klev han upp kl sex, då sov jag också. Tycker synd om honom. Men tur i alla fall att han inte lika sömnberoende som jag..

På återskrivande, ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback