Lyckligare än på länge

2013-09-27 / 18:48:13
Wohoooo!

Nu har jag gjort klart sista tentan, kanske för alltid?
Om ni anar vilken sten som just föll från mitt hjärta. Vilket tryck i bröstet som just försvann och magen skriker åt mig nu "tack det var banne mig på tiden."
Gudars så otroligt skönt det känns.
Så vet ni vad kära läsare? Nu väntar jag bara på mitt diplom som jag får i oktober, sedan är jag utexaminerad operativ redovisningsekonom. For real. Wohooooo skriker jag igen!
Jag bara ryser av glädje, skriker, hoppar och andas äntligen ut för första gången på väldigt länge. Även fast jag för tillfället är arbetslös så tar jag banne mig riktig helg nu. Detta eufori fulländas snart när min man kommer hem och vi får ha lite fredagsmys!
Vi ska ha En sån lyxhelg i helgen har jag bestämt. När vi bara tänker njuta, mysa med och unna oss något extra. Just nu är jag lyckligare än någonsin. Och jag tänker faktiskt vara lite för egenkär och säga, "Fy fan vad jag är bra!!!"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback