Ett USB fyllt med lycka

2014-11-11 / 12:10:20
God förmiddag på er.

Här drar man fortfarande fötterna efter sig och har inte lyckats gjort mycket vettigt än. Tänkte slänga i mig lite frukost sen ta mig på gymmet, det är dagens måsten.
Sen ikväll är det match för Victor som självklart är ett måste också!


Frågan är dock om jag kommer ta mig utanför dörren ens. Igårkväll fick jag ett litet USB fyllt med beroende. Jag kan inte sluta kolla på 90210 även om det går sjukt segt att streama på swefilmer.com. Men vet ni vad? Jag fick ett USB av Victor igår med alla resterande avsnitten. Vilken lycka! Inge biffarnas och ingen reklam, herregud så bra!
Självklart kommer jag ta mig ut ur lägenheten men kommer inte ha några problem att avverka bra många timmar i soffan framöver..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback