Vem trodde de om mig?

2014-11-18 / 10:04:54
God morgon!

Klockan är nio och jag har redan hunnit med en timmas promenad plus ett pass på gymmet. Vem trodde de om mig? Att jag självmant kliver upp klocka sju på morgonen för att träna när jag inte börjar jobba förr än halv ett. Är allt lite stolt över mig själv!

Nu tänkte jag äta lite sen ta en powernap innan jobbet.
Ikväll vankas det hockeymatch och jag har redan börjat ladda för en hetsig match, dom spelar mot Björninn och det innebär bråkiga matcher.

Ha en bra tisdag på er!


Det var mörkt som natta både till och från gymmet i morse 



Kommentarer
Postat av: Håkan sannemo

Du är så duktig världen bästa och sötaste snällaste Sandra.Heja på hockeyn från mig . Kram kram älskar och saknar dig . Snart är det jul då träffs vi .Far

2014-11-18 @ 14:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback